Un sistem modern de inventar, de ultimă generație
Reduceți epuizarea stocurilor, accelerați operațiunile, optimizați rutele și obțineți vizibilitate în timp real cu aplicația de gestionare a depozitelor de la Odoo. Nu lăsați niciodată stocul să se epuizeze cu strategii inteligente de reaprovizionare, cum ar fi regulile min-max, MTO sau programul principal de producție. Utilizați Odoo pentru a sugera sau declanșa automat comenzile de cumpărare. Apoi automatizați urmărirea furnizorilor pentru a minimiza riscurile de comunicare: confirmarea comenzii, confirmarea programului de livrare cu câteva zile înainte, etc...
Acceleratează procesul de recepție, verificarea calității și stocarea
Gestionați transporturile de intrare și de ieșire
folosind reguli de transfer, coduri GS-1 și rute personalizabile. Urmăriți fiecare pas al călătoriei produsului dvs., de la furnizor la client, în detalii granulare. La confirmarea unei comenzi de vânzare, comenzile de cumpărare, transferurile de depozit și comenzile de livrare sunt declanșate pentru a procura și elibera produse către client.
Împachetarea nu a fost niciodată mai ușoară
Odoo se integrează cu transportatorii pentru a imprima etichete de expediere, controale de calitate și diferite unități de ambalare, cum ar fi piese, cutii, paleți și multe altele.
Minimizați mișcările de ridicat produse
Alegeți strategia potrivită pentru dvs.: alegere single, cluster, wave sau batch. Declanșează eliberarea mărfurilor folosind mai multe strategii de rezervare. Implementarea strategiilor de drepturi permite alegerea și ambalarea a 30% produse suplimentare cu aceeași echipă.
Wave picking
Ridicați produsele din comanda de pe un singur culoar sau zonă și regrupați-vă în zona de ambalare. Perfect pentru depozitele mari.
Cluster picking
Ridicați mai multe produse într-o singură rută și pregătiți-le pe măsură ce le ridicați, pentru a economisi timp la ambalare. Potrivit pentru articolele de dimensiuni mici.
Batch picking
Regrupați mai multe comenzi într-o singură ridicare și adunați-le în zona de ambalare.
Funcții
Operațiuni
Recepții
Administrați recepționarea livrărilor cu datele de sosire furnizate de furnizor și efectuați conversia automată a unităților de măsură pentru cantitățile primite. (de exemplu, achiziționați în tone și vindeți în kg.)
Returnări
Setați rute predefinite pentru evaluarea stării de returnare, recondiționare, reaprovizionare sau eliminare. Atunci când este integrată cu aplicația Contabilitate, evaluarea actualizată a inventarului produsului returnat ajunge imediat în cărțile dvs.
Ambalare
Atribuiți coduri de bare pachetelor sigilate pentru urmărirea conținutului, actualizările de locație ale pachetului reflectând și locația produselor conținute.
Stocare
Locații
Creați și gestionați anumite locații de depozitare, cum ar fi rafturi, culoare, camere frigorifice și rafturi pentru paleți.
Reguli de depozitare
Direcționați automat produsele către locațiile ideale de stocare pe baza capacității în timp real (categorii de stocare), a nevoilor de stocare a produselor și a accesibilității la alegere.
Coduri de bare
Eficientizați *orice* operațiune de depozit folosind un scaner de coduri de bare: chitanțe, ridicări, ajustări de stoc. Actualizați și efectuați acțiuni de depozit în timp real, oricând și oriunde. Suportă GS1, EAN13 și EAN14 din cutie.
Produse
Variante de produse
Adaptați opțiunile de produse conform preferințelor clienților și luați decizii de achiziție pe baza datelor actualizate privind stocurile pentru fiecare variantă și componentă.
Câmpuri editabile
Adăugați câmpuri personalizate pe documentele de transfer, produse și chiar numere de serie pentru o trasabilitate suplimentară.
Date de expirare
Mementouri automate și prioritate de alegere determinate de cele mai bune date de eliminare și expirare.
Trasabilitate
Cotație de expediere
Monitorizați fiecare etapă a călătoriei produsului dvs., de la furnizor la client, în detalii minuțioase. Odată ce o comandă de vânzare este confirmată, se declanșează comenzile de achiziție, transferurile de depozit și comenzile de livrare pentru a procura și livra produsele către client.
Loturi/numere de serie
Accesați un raport specializat pentru a monitoriza traseul produselor de la furnizor la client. Informațiile detaliate despre produse facilitează urmărirea avansată în cadrul serviciilor post-vânzare.
Evaluarea perpetuă a inventarului
Înregistrări contabile în timp real generate pentru un produs din achiziții de stoc, inventar și alte operațiuni legate de gestionarea stocurilor.