Un sistem modern de inventar, de ultimă generație

Reduceți epuizarea stocurilor, accelerați operațiunile, optimizați rutele și obțineți vizibilitate în timp real cu aplicația de gestionare a depozitelor de la Odoo. Nu lăsați niciodată stocul să se epuizeze cu strategii inteligente de reaprovizionare, cum ar fi regulile min-max, MTO sau programul principal de producție. Utilizați Odoo pentru a sugera sau declanșa automat comenzile de cumpărare. Apoi automatizați urmărirea furnizorilor pentru a minimiza riscurile de comunicare: confirmarea comenzii, confirmarea programului de livrare cu câteva zile înainte, etc...

Acceleratează procesul de recepție, verificarea calității și stocarea

 

Gestionați transporturile de intrare și de ieșire

folosind reguli de transfer, coduri GS-1 și rute personalizabile. Urmăriți fiecare pas al călătoriei produsului dvs., de la furnizor la client, în detalii granulare. La confirmarea unei comenzi de vânzare, comenzile de cumpărare, transferurile de depozit și comenzile de livrare sunt declanșate pentru a procura și elibera produse către client.

 

Împachetarea nu a fost niciodată mai ușoară

Odoo se integrează cu transportatorii pentru a imprima etichete de expediere, controale de calitate și diferite unități de ambalare, cum ar fi piese, cutii, paleți și multe altele.


Minimizați mișcările de ridicat produse


Alegeți strategia potrivită pentru dvs.: alegere single, cluster, wave sau batch. Declanșează eliberarea mărfurilor folosind mai multe strategii de rezervare. Implementarea strategiilor de drepturi permite alegerea și ambalarea a 30% produse suplimentare cu aceeași echipă.

 

Wave picking

Ridicați produsele din comanda de pe un singur  culoar sau zonă și regrupați-vă în zona de ambalare. Perfect pentru depozitele mari.

Cluster picking

Ridicați mai multe produse într-o singură rută și pregătiți-le pe măsură ce le ridicați, pentru a economisi timp la ambalare. Potrivit pentru articolele de dimensiuni mici.

Batch picking

Regrupați mai multe comenzi într-o singură ridicare și adunați-le în zona de ambalare. 

Funcții

 

Operațiuni

Recepții

Administrați recepționarea livrărilor cu datele de sosire furnizate de furnizor și efectuați conversia automată a unităților de măsură pentru cantitățile primite. (de exemplu, achiziționați în tone și vindeți în kg.)

Returnări

Setați rute predefinite pentru evaluarea stării de returnare, recondiționare, reaprovizionare sau eliminare. Atunci când este integrată cu aplicația Contabilitate, evaluarea actualizată a inventarului produsului returnat ajunge imediat în cărțile dvs.

Ambalare

Atribuiți coduri de bare pachetelor sigilate pentru urmărirea conținutului, actualizările de locație ale pachetului reflectând și locația produselor conținute.



 Stocare

Locații

Creați și gestionați anumite locații de depozitare, cum ar fi rafturi, culoare, camere frigorifice și rafturi pentru paleți.

Reguli de depozitare

Direcționați automat produsele către locațiile ideale de stocare pe baza capacității în timp real (categorii de stocare), a nevoilor de stocare a produselor și a accesibilității la alegere.

Coduri de bare

Eficientizați *orice* operațiune de depozit folosind un scaner de coduri de bare: chitanțe, ridicări, ajustări de stoc. Actualizați și efectuați acțiuni de depozit în timp real, oricând și oriunde. Suportă GS1, EAN13 și EAN14 din cutie.


Produse

Variante de produse

Adaptați opțiunile de produse conform preferințelor clienților și luați decizii de achiziție pe baza datelor actualizate privind stocurile pentru fiecare variantă și componentă.

Câmpuri editabile

Adăugați câmpuri personalizate pe documentele de transfer, produse și chiar numere de serie pentru o trasabilitate suplimentară.

Date de expirare

Mementouri automate și prioritate de alegere determinate de cele mai bune date de eliminare și expirare.


Trasabilitate

Cotație de expediere

Monitorizați fiecare etapă a călătoriei produsului dvs., de la furnizor la client, în detalii minuțioase. Odată ce o comandă de vânzare este confirmată, se declanșează comenzile de achiziție, transferurile de depozit și comenzile de livrare pentru a procura și livra produsele către client.

Loturi/numere de serie

Accesați un raport specializat pentru a monitoriza traseul produselor de la furnizor la client. Informațiile detaliate despre produse facilitează urmărirea avansată în cadrul serviciilor post-vânzare.

Evaluarea perpetuă a inventarului

Înregistrări contabile în timp real generate pentru un produs din achiziții de stoc, inventar și alte operațiuni legate de gestionarea stocurilor.

Pentru mai multe detalii, adresează-ne o întrebare: