Reaprovizionați rapid
și asigurați-vă că nu rămâneți fără stoc
De la gestionarea cererilor de ofertă la urmărirea plăților, de la monitorizarea stocurilor la generarea rapoartelor financiare...
lasă platforma noastră integrată Odoo să-ți simplifice procesele de achiziții.
Opțiuni de achiziție flexibile, potrivite pentru orice nevoie.
Managementul Achizițiilor la Nivel Înalt
Optimizați achizițiile cu contracte de cumpărare personalizabile și automatizate.
Metode Avansate pentru Eficiența Achizițiilor
Asigurați cele mai bune prețuri cu cereri alternative, comparați liniile de produse și eficientizați comenzile recurente cu comenzi generale.
Cereri de ofertă
Configurează fiecare produs pentru a trimite Cereri de Ofertă către fiecare dintre furnizorii tăi. Trimite Cereri de Ofertă prin email direct din aplicație sau tipărește-le și trimite-le prin poștă, totul într-un singur clic. Economisește timp stabilind reguli pentru a trimite automat Cereri de Ofertă furnizorilor tăi în funcție de nivelurile stocurilor tale.
Gestionați comenzile
Configurați regulile de achiziție pentru a comanda automat articolele necesare pe baza nivelurilor de stoc sau vânzări. Monitorizează situația ofertelor și a comenzilor tale, valoarea comenzilor și data estimată de livrare. Completează automat informațiile la generarea unei facturi preliminare.
Managementul produselor
Setează prețul de vânzare, tipul, codul de bare și referința pentru a diferenția cu ușurință produsele similare. Introdu referința folosită de fiecare furnizor pentru articol pentru a-l face mai ușor de găsit atât pentru ei, cât și pentru tine. Adaugă variații precum culoarea, capacitatea de memorie, etc., la produs pentru a permite o listă mai clară a produselor.
Administrați facturarea
Generează proforme de facturi pe care le poți edita sau șterge cu ușurință mai târziu. Monitorizează comenzile programate pentru viitor. Gestionează transferul articolelor între două locații deținute.