In era digitala, eficienta este esentiala pentru succesul afacerii. Pentru multe companii, etichetarea si gestionarea produselor sunt procese laborioase, care pot consuma mult timp si resurse umane. In acest caz, aplicatiile digitale pot fi o solutie de succes pentru a creste eficienta si a economisi timp si bani.
In aceasta postare, vom explora cum am reusit sa abordam aceasta problema pentru un client de afaceri cu un numar variat de produse care necesitau etichetare rapida. Clientul nostru este un lant de magazine fizice de produse resigilate, caruia firma noastra i-a implementat un sistem ERP Odoo. Acest sistem ii ofera o multitudine de functionalitati, precum POS, website, ecommerce, Inventory management si altele.
Vom arata cum am dezvoltat o aplicatie de etichetat care a permis clientului nostru sa eticheteze peste 10.000 de produse pe saptamana cu un numar de doar 6 persoane si peste 70% dintre aceste produse erau unice. Aflati cum digitalizarea a ajutat clientul nostru sa isi creasca eficienta si sa economiseasca timp si bani in procesul de etichetare a produselor.
Descrierea problemei:
Pentru a eticheta si vinde un numar mare si variat de produse (pana in prezent 198524 de tipuri diferite de produse), este nevoie de o cantitate mare de date pentru fiecare produs. Prima etapa a fost identificarea produselor prin scanarea codurilor de bare aflate pe acestea. Apoi, a fost necesar sa se gaseasca o sursa de date pentru a putea accesa informatiile necesare. Cu toate acestea, procesul de lipire a etichetelor a durat mai mult de 5 minute per produs, facand imposibila etichetarea numarului mare de produse de catre cele 6 persoane implicate. In plus, aceste persoane trebuie sa completeze si receptia si transferul produselor catre urmatorul magazin, ceea ce face procesul si mai dificil.
Descriere aplicatie:
Pentru a rezolva aceasta problema, am dezvoltat o aplicatie de calculator si mobile care poate scrie etichete zpl folosind imprimanta specializate pentru tiparirea etichetelor. Aceasta aplicatie preia datele despre produs din sursele identificate ca fiind suficiente. Dupa identificarea datelor, aplicatia scrie etichetele si completeaza documentele necesare procesului de receptie al marfii si de transfer a acesteia spre magazine.
Beneficiile aplicatiei:
Aceasta aplicatie reduce timpul de etichetare si completare a documentelor la sub 1 minut per produs, ceea ce economiseste timp si bani pentru compania clientului. De asemenea, aplicatia ofera incredere si siguranta personalului implicat in etichetare, celor implicati in alimentarea magazinelor cu marfa si factorilor de decizie din companie. In plus, complexitatea acestor operatiuni a fost mutata in interiorul aplicatiei, astfel incat operatorul ramane cu responsabilitatea de a lipi corect eticheta pe produs si de a nota corect numarul paletului de produse etichetate in aplicatia de etichetat.
In concluzie, aplicatia noastra de etichetat a reprezentat o solutie eficienta pentru un client cu un numar mare si variat de produse care necesita etichetare rapida. In plus, combinata cu sistemul ERP Odoo, aplicatia noastra a adus beneficii semnificative pentru eficientizarea si gestionarea intregului proces de vanzare a produselor, inclusiv punctul de vanzare, controlul reducerilor, website-ul si managementul inventarului.
Daca si tu esti in cautarea unei solutii digitale pentru a-ti creste eficienta si a economisi timp si bani in gestionarea produselor tale, ne-ar face placere sa discutam cu tine si sa vedem cum putem ajuta. Ce procese din afacerea ta crezi ca ar putea fi imbunatatite cu ajutorul solutiilor digitale?